Sylvania PBF
Prosze o wchodzenie przez www.sylvania.tk

FAQ Użytkownicy Grupy Galerie Rejestracja Zaloguj
Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Szukaj

Rasy Chaosu

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Sylvania PBF Strona Główna -> Rasy,Klasy
Autor Wiadomość
Fallord



Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/15
Skąd: from Chaos Land

PostWysłany: Pią 12:54, 23 Lut 2007    Temat postu: Rasy Chaosu

Nocny Elf


Olbrzym

G O B L I N Y
Przeciętnie osiągają 120 centymetrów wzrostu, choć jak to zawsze bywa zdarzają się szczepy goblinów znacznie wyższych.Ich poskręcane ochydne ciała mogą mieć kolor od bladozielonego, aż do niemalże czarnego. Gobliny uwielbiają zadawać ból i cierpienie, choć słabsze od swych licznych kuzynów, są za to bardziej mściwe i nikczemne.

Brak odpowiedniej dyscypliny wojskowej i wrodzone tchórzostwo czynią z nich słabych wojowników.Główny podział jaki można przeprowadzić wśród goblinów dotyczy prowadzonego trybu życia.Czarne Gobliny nie znoszą blasku słońca, przezto żyja tylko w ciemnych tunelach - przykładowo stare kopalnie krasnoludów. Żyją one i w Imperium, lecz większość stanowią te żyjące na świeżym powietrzu. Najstraszliwszymi goblinami są zaprawione w bojach, okrutne osobniki zwące się Zabójcami krasnoludów.
Gobliny świetnie sprawują się jako zabójcy oraz złodzieje.Żadko spotyka się goblina mówiącego w języku ludzkim.Niednak zdarzają się przypadki.

Orki
Są świetnymi wojownikami, z pewnością najbardziej wytrzymałymi ze wszystkich goblinoidów. Orki są okrutne i bezlitosne, rozkoszują się zabijaniem i niszczeniem


[link widoczny dla zalogowanych] <-KLIKNIJ ABT OTWORZYC OBRAZEK

Skaven

[link widoczny dla zalogowanych]

Opis ogólny:Rasa drobnej budowy, niezbyt wysoka. Włosy i oczy najczęściej czarne lub brązowe, czasem szare (kolor tzw. Mysi). Skóra barwy popiołu, rzadziej oliwkowa, ogólnie dość ciemna i najczęściej pokryta czarnymi lub grafitowymi tatuażami (wzór umaszczenia dużych dzikich kotów). Tylko osobniki przed inicjacją nie posiadają żadnych tatuaży. Rasa posługuje się zaledwie kilkoma pomniejszymi zaklęciami typu: odwrócenie uwagi, oślepienie, zamęt, chaos, ogłuszenie, blef (udają się sztuczki typu: o zobacz! Ptaszek leci! , świetnie kłamią Itp. ^^ ), zastraszenie, czaroznawstwo (rozpoznawanie przedmiotów i miejsc magicznych ale bez rozróżnienia na rodzaje magii).

Historia: Rasa jest wynikiem wielopokoleniowego eksperymentu hodowlanego. W czasie badań nad możliwościami ludzkiego organizmu do regeneracji, jeden z magów, Undernus, postanowił wyselekcjonować osobniki o największym refleksie oraz zwinności. Wynikało to z jego wniosków na temat ww. badania, a mianowicie, że w sposób naturalny nie da się zdolności do regeneracji zbytnio powiększyć. Można natomiast wybrać i rozwinąć takie osobniki, które będą potrafiły urazów po prostu uniknąć. Dodatkowym atutem przemawiającym za rozpoczęciem badań tego typu, było przypadkowe odkrycie osady ludzkiej, odizolowanej od reszty świata, w której mieszkańcy wytworzyli w pewnym stopniu kilka, interesujących maga cech i umiejętności. Ludek był drobnej budowy, szybki, zwinny i doskonale potrafił się chować przed niebezpieczeństwem. Mag nie czekał długo, wspierając się sztuczkami, podał się za bóstwo lasu i przejął władzę w osadzie. Kiedy już ustabilizował sobie niezachwianą pozycję najwyższego boga i szamana zarazem, wybrał kilkanaście osób o wybitnych zdolnościach i rozpoczął żmudny proces krzyżowania i selekcji potomstwa. Jeszcze czterech jego następców poświęciło na te badania całe swoje życie.
W końcu, jak to najczęściej z rozumnym materiałem doświadczalnym bywa, doszło do buntu i zabicia dotychczasowego przywódcy, oraz przejęcia władzy przez jednego z prowodyrów zajścia.
Do dziś nie wiadomo gdzie znajduje się osada, ale można spotkać jej mieszkańców podróżujących lub najmujących się do pracy w miastach. Nikt nie wie dlaczego opuścili rodzinne strony a zapytani unikają odpowiedzi lub twierdzą, że poszli „za chlebem”.
Kontrast zwykłych „ludzi” pokazuje jak dalece posunęły się prace badawcze i jak bardzo Cienie różnią się pod każdym względem od pierwowzoru.
Rasa nie należy do agresywnych czy szczególnie wyszczekanych i rezolutnych. Jest raczej spokojna i trzyma się na uboczu ale mimo tego, szybko zawiera znajomości, doskonale czuje się w większym towarzystwie i wcale nie stroni od zabawy. Trzeba się jednak dobrze przyglądać, bo naturalny dar bycia „niewidzialnym” bynajmniej nie ułatwia obserwacji.

Stosunki społeczne: Patriarchat. Społeczność dość hermetyczna z podziałem na specjalizacje poszczególnych jej członków. Każda część ma swoje umiejętności i zadania oraz są takie prace i czynności które wykonują wszyscy wspólnie. Cechą charakterystyczną jest brak wyraźnego podziału pracy ze względu na płeć. Zarówno samce Edreg jak i samice Narie są wojownikami czy myśliwymi.

Zalety:
- atak z zaskoczenia: atakują od tyłu i po cichu
- odskok: zdolność unikania obrażeń/ciosów/czarów obszarowych
- osłabiające uderzenie: miło małej siły bez trudu odszukuje tzw.: słabiznę przeciwnika
- biegła umiejętność posługiwania się broniami prostymi i łukami
- możliwość noszenia lekkiej zbroi
- ukrycie w cieniu: z tej umiejętności słynie cała rasa i stąd potoczna nazwa, ponieważ Edregnarie posiadają niespotykaną umiejętność pozostawanie niezauważonym nawet bez użycia czarów wspomagających, sprytnie przemykają się między zacienionymi miejscami i czynią to bezszelestnie oraz potrafią przez bardzo długi czas pozostawać w bezruchu
- duża gibkość, zwinność i skoczność (bardzo sprawnie spieprzają choćby po dachach xD)
- możliwość używania prostych czarów i słabszej jakości artefaktów oraz przedmiotów magicznych
- spora wytrzymałość

Wady:
- mała siła fizyczna
- niska odporność na ciosy (jeśli już uda się trafić Cienia to jest duża szansa na ogłuszenie a nawet zabicie)
- słaba walka w zwarciu (szczególnie z silniejszym przeciwnikiem)
- brak odporności na magię
- brak umiejętności posługiwania się cięższymi rodzajami broni i używania zbroi (poza lekką)
- brak umiejętności wyuczenia się więcej niż dwóch (max 3 dla rozwiniętej postaci) czarów z dostępnego repertuaru
- brak możliwości posługiwania się przedmiotami magicznymi i artefaktami o wyższej mocy

Bliższy opis wktótce...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Sylvania PBF Strona Główna -> Rasy,Klasy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

Elveron phpBB theme/template by Ulf Frisk and Michael Schaeffer
Copyright Š Ulf Frisk, Michael Schaeffer 2004


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin